Car Concierge

MOTO CONCIERGE WSPÓLNIE Z LEXUS WROCŁAW ORAZ SANPRO SYNERGY, SPÓŁKĄ BĘDĄCĄ CZĘŚCIĄ GRUPY IMPEL, OFERUJĄ MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z PROFESJONALNEGO KONSJERŻA, KTÓRY WYRĘCZY CIĘ OD CODZIENNYCH OBOWIĄZKÓW ZWIĄZANYCH Z UŻYTKOWANIEM SAMOCHODU.

Przewodnik użytkownika usługi

Usługi Car Concierge – wszystko, czego potrzebujesz do swojego auta

Car Concierge to pomoc wykwalifikowanego konsjerża (kierowcy), który dostarczy Twój samochód we wskazane miejsce. Będzie też nadzorował lub osobiście wykona powierzone mu zadanie, takie jak np. tankowanie, mycie, wymiana opon lub inne, które zlecisz. Usługę wykona dla dowolnie wskazanego przez Ciebie samochodu.
W ramach obsługi Car Concierge zapewniamy szereg czynności obsługowych przy aucie:

mycie

tankowanie

przeglądy techniczne i okresowe

wymiana opon

naprawy

usługi detailingowe

transfer samochodu, np. dostarczenie/odebranie samochodu z lotniska, z restauracji itp.

7 dni w tygodniu / 24 h

Możesz korzystać z usług Car Concierge przez cały czas. Jednak pamiętaj, żeby z wyprzedzeniem umówić wykonanie usługi i zaczekać na potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia do realizacji.

Monitoring

Masz pełny wgląd w trasę, jaką przebył Twój samochód, a także prędkość jazdy podczas przejazdu oraz dokładny czas, w jakim poruszało się auto.

Bezpieczeństwo

Usługa Car Concierge posiada ubezpieczenie do 10 mln zł. Pokrywa roszczenia względem utraty zniżek lub innych szkód zawinionych przez Car Concierge, a nie objętych polisą samochodu.

Jak mogę skorzystać z usług Car Concierge?

1. Zarejestruj się

Otrzymasz potwierdzenie rejestracji wraz z dostępem do panelu zamawiania usługi.

2. Zaloguj się

Zaloguj się do panelu (link), uzupełnij dane i informacje niezbędne do wystawienia faktury jeżeli jesteś przedsiębiorcą.

3. Złóż pierwsze zlecenie

Złóż pierwsze zlecenie, potwierdzimy możliwość jego realizacji.

4. Przekaż kluczyki konsjerżowi

Przekaż kluczyki konsjerżowi i monitoruj przebieg zlecenia.

Jesteś stałym klientem?

Zaloguj się: Panel klienta

FORMULARZ REJESTRACJI:





Najczęściej zadawane pytania

01
Kto może skorzystać z usługi Car Concierge?

Z usługi może skorzystać użytkownik każdego pojazdu na terenie Polski. Jeśli nie będziemy mogli wykonać zlecenia w danej lokalizacji, powiadomimy Cię o tym. Usługa wystartowała we Wrocławiu i jest sukcesywnie rozwijana na terenie całego kraju.

02
Z jakim wyprzedzeniem muszę zlecić usługę?

Usługę należy zgłosić z wyprzedzeniem 24 h, po czym potwierdzimy możliwość jej realizacji. Jeśli zgłosisz zapotrzebowanie z krótszym wyprzedzeniem, może zostać zaproponowana wyższa stawka.

03
Czy w cenę wliczony jest czas dojazdu?

Dojazd na terenie miasta jest objęty zryczałtowaną stawką 0,5 roboczogodziny (stali klienci są zwolnieni z ponoszenia kosztów dojazdu na terenie miasta Wrocławia). Natomiast dojazd w bardziej odległe miejsca będzie doliczany indywidualnie. W takim przypadku uzgodnimy wcześniej z Tobą stawkę za dojazd.

04
Czy koszt usług, takich jak np. myjnia, jest wliczony w cenę usługi Car Concierge?

Koszt usług zewnętrznych (np. myjnia, serwis, tankowanie) nie jest zawarty w koszcie usługi Car Concierge. Jednak w indywidualnych przypadkach może zostać wliczony w koszt usługi.

05
Jak rozliczana jest usługa Car Concierge?

Usługa jest rozliczana według czasu faktycznie poświęconego na jej realizację. Cennik znajduje się w Regulaminie ogólnym świadczenia usługi Car Concierge (w stosunku do stałych klientów istnieje możliwość negocjacji stawki). Rozliczenie odbywa się na podstawie raportu sporządzonego przez konsjerża (czas pracy i trasy objęte są monitoringiem). Zasada ta nie dotyczy usług, których realizacja zajmie mniej niż dwie roboczogodziny.

06
Jaki jest minimalny czas realizacji zlecenia?

Minimalny czas realizacji Usługi Car Concierge to dwie roboczogodziny. Usługa może zostać wykonana w krótszym czasie, ale zostanie rozliczona jako dwie roboczogodziny.

07
Czy usługa objęta jest ubezpieczeniem?

Usługa Car Concierge posiada ubezpieczenie do wysokości 10 mln zł. Dodatkowo – z uwagi na ogólne warunki ubezpieczenia – pojazdy klienta objęte usługą, muszą posiadać własne ubezpieczenie. W przypadku ewentualnych szkód, powstałych podczas realizacji usługi, szkody są likwidowane z polisy samochodu. Polisa Car Concierge pokrywa roszczenia użytkownika usługi względem np. utraty zniżek po wykorzystaniu polisy samochodu, utraty wartości samochodu czy innych szkód zawinionych przez Car Concierge, a nie objętych polisą samochodu.

08
Czy wykonawca usługi posiada odpowiednie kwalifikacje?

Każdy konsjerż został starannie dobrany we współpracy z Grupą Impel, posiadającą 30 lat doświadczenia w świadczeniu wysokospecjalistycznych usług dla biznesu na terenie całego kraju. Każdy pracownik Sanpro Synergy Sp. z o.o., spółki będącej częścią Grupy Impel, bezpośrednio odpowiedzialnej za realizację usługi CarConcierge, jest odpowiednio przeszkolony, posiada kompetencje oraz wieloletnie doświadczenie. Wysoki i niezmienny standard usługi zapewnia nadzór i stałe kontrole jakości.

Chcesz wiedzieć więcej? Zadzwoń do nas lub napisz – chętnie pomożemy!

e-mail: carconcierge@impel.pl
nr kontaktowy: 71 3 303 303